miércoles, 20 de febrero de 2013

Casa das pedriñas. A Veiga (Ourense)


En el pueblo de A Veiga, que se levanta junto al embalse de Prada, podemos encontrar una vivienda que parece sacada de un cuento. Se trata de “ A Casa das Pedriñas”, también llamada “A Casa do Bailarín”.
Tendréis que preguntar dónde está porque no hay ninguna indicación y prácticamente no sale en ninguna guía, pero si estáis allí merece que le echéis una ojeada.
Su estado de conservación es bastante malo y es una pena, porque es verdaderamente curiosa.
Su creador, Daniel Mancebo, parece haberse inspirado sin duda en Gaudí y utilizando los medios a su alcance construyó esta casa que sólo puede salir de una cabeza privilegiada. ¿Cuantas piedras, cristales, conchas y otros materiales forman esta construcción de fantasía? No creo que nadie lo sepa, pero está claro que cualquier cosa que se imagine puede llevarse a cabo y esta casa es una buena prueba de ello. Esperamos que la conservación de "A Casa das Pedriñas" sea una realidad, porque sin duda lo merece.




Unas imágenes de A Veiga :


7 comentarios:

  1. A MIÑA CASIÑA
    Ó subir pola do Medio,
    e, a de Corral, ó pasar,
    alí está a rúa Pizarro,
    alí comezou meu cantar.
    Alí as miñas lembranzas
    vividas no meu lugar,
    soñando volver con elas,
    soñando con retornar.
    A brancura da casiña
    e mailas fervenzas do mar,
    fanme chorar cando penso
    no meu rueiro, no meu fogar.
    Laiando fun pola vida,
    cantando fun polo mar;
    areas da miña vila
    marcaron o meu pisar.
    Canto mais lonxe pisaba,
    mais me poñía a chorar,
    e, o entrar polas Carballas,
    rexurdía o meu cantar.
    Cantaban comigo as fontes
    e as neniñas ó falar,
    cantaban os paxariños,
    e, bruando, cantaba o mar.
    O balcón da miña casa
    e os xeranios da miña nai,
    polo miudiño cantaban
    ó ver pasar ao meu pai.
    Todos engadían algo,
    todos querían cantar,
    un remuíño envolvente
    buligaba por meu fogar.

    Antonio Puertas

    Tódolos dereitos reservados.


    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Coma sempre, regálasnos a túa arte en forma de fermoso poema. ¡¡Graciñas e unha aperta!!

      Eliminar
  2. Respuestas
    1. Si, Logio, xa o explicamos na entrada, ainda que a nós, cando nos indicaron, sempre facían referencia á "casa das pedriñas". Un saúdo.

      Eliminar
  3. El 8 de Septiembre son las fiestas en A Veiga, seria un buen momento para aquellos que les guste el arte, visitar esta obra tan especial

    ResponderEliminar
  4. Entrar en change.org salvar casa das pedriñas y en Youtube casa das pedriñas veréis el vídeos colaborad en las firmas antes que se deteriore mas

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...